Stroomlijn de werkprocessen binnen uw organisatie met BizPlanner

11 mei 2015

Als aanvulling op de reeds bestaande productlijn van Triple s unlimited is nu ook het agenderingssysteem BizPlanner toegevoegd. BizPlanner is een agenderingssysteem  waarmee medewerkers in de backoffice nieuwe aanvragen, ontvangen mutaties en overige werkzaamheden tijdens de levenscyclus van een polis, beleggingscontract of dossier kunnen agenderen en plannen.

Naast het agenderen van de afhandeling van aanvragen en mutatieverzoeken kunt u tevens diverse workflows instellen, zodat standaard mutaties op standaard wijze worden verwerkt en uw medewerkers geen essentiële stappen overslaan. U kunt dankzij deze automatische workflows, waarbij men verplichte acties afvinkt, nieuwe en tijdelijke medewerkers al na een korte inwerktijd inzetten voor mutatieprocessen. De kwaliteit van de ingevoerde gegevens en de processen stijgt en uw klanten krijgen sneller reactie op hun vragen en wijzigingsverzoeken.

Voor 2 klanten zijn wij op dit moment bezig om de BizPlanner te implementeren op hun BizTrack administratie systeem. Zodat zij hun administratie nog beter kunnen verwerken en werkzaamheden juist en tijdig kunnen uitvoeren. Zij zijn erg enthousiast over de functionaliteiten binnen BizPlanner en weten zeker dat zij met de nieuwe module tijd zullen winnen en nog meer kwaliteit kunnen leveren.