Hersteladvies met BizInterAct

24 november 2016

In onze nieuwsbrief van april jl. informeerden wij u al over ons nieuwe systeem BizInterAct, dat ingezet kan worden bij het uitvoeren van een hersteladvies op een leven, AOV, pensioen of hypotheek portefeuille. Wij kunnen u meedelen dat het systeem afgelopen zomer in productie is gebracht en dat er op dit moment hersteladvies wordt uitgevoerd in opdracht van een verzekeraar.

De beslissing van de verzekeraar om voor BizInterAct te kiezen is gebaseerd op het feit dat het systeem het hersteladvies proces volledig ondersteunt en zeer flexibel en gemakkelijk in gebruik is. Tevens kent het systeem een aantal uitzonderlijke functionaliteiten, dat het systeem onderscheidt van andere software oplossingen op de markt. Dit komt vooral doordat één systeem alle processtappen en soorten gebruikers ondersteunt. Hierbij kunt u denken aan een klantportaal, adviseursomgeving, functioneel beheer schermen, afspraken beheer voor call centra, brief generatie, online web chat en de audittrail ten behoeve van de AFM eisen. “Dit maakt BizInterAct tot de ideale oplossing bij het uitvoeren van een (herstel)advies traject”, aldus de verzekeraar.

Heeft u binnen uw organisatie ook de wens om een (herstel)advies traject of een dergelijk project zoals renteverlaging of controle pensioenopbouw uit te voeren op één van uw portefeuilles? En wilt u weten of onze oplossing ook bij uw project ingezet kan worden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op, wij informeren u graag over de vele inzetbare mogelijkheden van BizInterAct.