BizTrack

Beheer uw polis-, contract- en dossieradministaties met BizTrack

Efficiënte administratie en beheer
van polissen, contracten en dossiers

BizTrack is een administratiesysteem waarin u alle nieuwe en bestaande polissen, contracten en dossiers tijdens hun levenscyclus kunt beheren van begin tot het eind van de looptijd.

Triple S unlimited heeft het BizTrack administratiesysteem ontwikkeld als flexibele functionele bouwsteen die we specifiek kunnen inrichten naar wensen van de klant. Dit betekent dat we met bewezen en standaard technologie voor uw organisatie snel een oplossing op maat kunnen ontwikkelen.

Uw polis-, pensioen of contractsysteem op maat

Flexibel in te zetten

We kunnen met BizTrack een volledig nieuwe omgeving implementeren voor uw contractadministraties, maar deze ook laten aansluiten op de al aanwezige infrastructuur. Kortom: BizTrack is flexibel en tevens in te zetten als aanvulling op uw bestaande administratiesysteem wanneer dit niet meer verder technisch ontwikkeld wordt.

Verleng levensduur contractadministraties

Met BizTrack kunt u de levensduur van uw contractadministratiesystemen verlengen, terwijl wij tegelijkertijd toewerken naar een gemoderniseerd systeem om uw bestaande polis- en contractadministraties naadloos en zonder risico naartoe te migreren.

Als u een portefeuille heeft die geen nieuwe business meer genereert, zodat investeringen in compleet nieuwe systemen niet zijn te rechtvaardigen, dan is dit een zeer kostenefficiënte manier om de onderhoudskosten van bestaande producten te verlagen.

Triple S unlimited acteert op het snijvlak van business en techniek. Dit betekent dat wij ook het beheer van de hard- en software voor uw bestaande systemen kunnen overnemen
en deze kunnen hosten. Dit kan een grote uitkomst zijn als er binnen uw organisatie geen specialisten meer werkzaam zijn die dit intern kunnen uitvoeren.

Voordelen van Mijn BizTrack

  • Geschikt voor een grote variëteit aan polissen, vermogensbeheercontracten, medische en hypotheekdossiers
  • Webgebaseerd, dus altijd en overal te gebruiken voor uw medewerkers
  • Koppeling met zowel generieke als maatwerk rekenkernen mogelijk
  • Alle benodigde processen voor polisadministratie zijn aanwezig, zoals prolongatie, rekening-courant en depotregeloverzichten
  • Inclusief financiële administratie met onder andere debiteurenbeheer, in- en excasso en journaalposten
  • Koppeling met offerte-, documentmanagement en agenderingssysteem eenvoudig te realiseren
  • Ontsluit uw bestaande systemen via internet, of andere systemen
  • Geschikt om een migratie naar nieuwe systemen te vereenvoudigen

Wilt u meer informatie?

Wilt u meer informatie over Triple S unlimited of één van onze diensten,
zoals onze functionele bouwstenen, onze aanpak en onze oplossingen?

Neem contact op