Mijn BizPortal

Biedt uw klanten altijd en overal inzicht in contracten via Mijn BizPortal

Portaal voor inzage van offertes,
polissen en klantgegevens

De tijd is voorbij dat uw klanten afschriften willen bewaren in dikke ordners. Ze willen ieder moment en vanaf ieder gewenst apparaat snel kunnen terugvinden hoe het er voor staat met hun financiële zaken, zodat ze bewuster financiële keuzes kunnen maken. Stuurt u nu nog alle correspondentie met uw klanten als papieren document via de postbode? Dat hoeft niet langer. Via Mijn BizPortal kunt u adviseurs en consumenten de klok rond inzage bieden in de contracten die zij bij uw bedrijf hebben aangevraagd. Ook alle contracten die zij reeds bij u hebben afgesloten, kunt u ontsluiten via Mijn BizPortal. Tevens kunnen zij direct zien wat de status is van een offerte en/of contract. Ook kunnen uw klanten zelf controleren of hun gegevens nog up-to-date zijn.

Door middel van een portaal draagt u bij aan de tevredenheid van de gebruiker zij kunnen online de status en de voortgang van hun contract inzien, daarnaast levert een portaal voor het ontsluiten van informatie ook een (kosten-)efficiëntie op doordat een deel van de werkzaamheden of het uitzoeken van gegevens inzichtelijk is voor uw klant en dit de werkzaamheden van uw medewerkers verlicht. Waarom een portaal:
  • 1. Één centraal toegangspunt

    Een portaal biedt centrale toegang tot gegevens uit uw administratiesysteem, door integratie van gegevens wordt alle informatie uniform en consistent gepresenteerd.

  • 2. Personalisatie

    Doormiddel van personalisatie wordt er voldaan aan het groeiende verwachtingspatroon van gebruikers. Relevante informatie wordt in samenhang gepresenteerd, met documenten en contactgegevens.

  • 3. Self-services

    Portalen maken zelfmanagement mogelijk: de gebruiker voert zelf regie over het proces (bijv. aanvraag en opvolging) en ervaart het portaal als één centraal punt voor afhandeling.

Informatie efficiënt ontsluiten
door gebruik van Mijn BizPortal

Standaard componenten op uw maat

De uitwisseling van gegevens tussen uw internetportaal en administratieve systemen in de backoffice bouwen wij met standaard componenten die we naar uw specifieke wensen inrichten. Als u zelf nog onvoldoende technische kennis in huis heeft voor beheer, onderhoud en vernieuwing, dan kunnen wij zelfs het technisch beheer en de hosting van de hardware en software voor uw bestaande contractadministraties overnemen.

Voordelen van Mijn BizPortal

  • Elke relatie wordt gekoppeld en kan zo zijn actuele situatie inzien. Wachtwoord wordt aangemaakt via geautomatiseerd systeem
  • Getoonde gegevens zijn real-time
  • Mogelijkheid om in te stellen tot welke documenten verschillende gebruikers inzage krijgen
  • Forse kostenbesparingen mogelijk door het minimaliseren van papieren processen
  • Zeer gebruiksvriendelijke portal stimuleert de zelfwerkzaamheid voor en door consumenten

Wilt u meer informatie?

Wilt u meer informatie over Triple S unlimited of één van onze diensten,
zoals onze functionele bouwstenen, onze aanpak en onze oplossingen?

Neem contact op