BizPlanner

Stroomlijn de werkprocessen binnen uw organisatie met BizPlanner

Agenderingssysteem voor het plannen
en beheren van afspraken en mutaties

BizPlanner is een agenderingssysteem waarmee medewerkers in de backoffice nieuwe aanvragen, ontvangen mutaties en overige werkzaamheden tijdens de levenscyclus van een polis, beleggingscontract of dossier kunnen agenderen en plannen. Tevens beschikt de BizPlanner over een takenlijst waarmee u het werkproces per aanvraag of mutatie kan definiëren, op deze manier kunnen uw medewerkers eenvoudig een aanvraag of mutatie stap voor stap verwerken en worden fouten tot een minimum beperkt.

Al uw klant en wijzigingsverzoeken inzichtelijk ingepland
en afhandeling volgens een vast werkproces

Workflows

Naast het agenderen van de afhandeling van aanvragen en mutatieverzoeken kunt u tevens diverse workflows instellen, zodat standaard mutaties op standaard wijze worden verwerkt en uw medewerkers geen essentiële stappen overslaan. U kunt dankzij deze automatische workflows, waarbij men verplichte acties afvinkt, nieuwe en tijdelijke medewerkers al na een korte inwerktijd inzetten voor mutatieprocessen. De kwaliteit van de ingevoerde gegevens en de processen stijgt en uw klanten krijgen sneller reactie op hun vragen en wijzigingsverzoeken.

Snel verwerken gegevens

U kunt in BizPlanner diverse afdelingen opnemen en hun typerende werkprocessen opslaan in een gestructureerd systeem. De BizPlanner is ontwikkeld met als uitgangspunt het slim en snel verwerken van relatiebeheergegevens en aanverwante gegevens. Tevens is het mogelijk om aan iedere actie een tijdsduur en een tarief te koppelen zodat u eenvoudig kunt doorbelasten, of factureren.

Terugbelverzoeken

Ook terugbelverzoeken en andere taken kunnen uw medewerkers agenderen in BizPlanner, zodat collega’s elkaar op de hoogte houden van alle verzoeken van klanten. Dit voorkomt dat men vergeet terug te bellen en helpt u om de klanttevredenheid te vergroten.

Voordelen van BizPlanner

  • Webgebaseerd; dus uw medewerkers kunnen BizPlanner altijd en overal gebruiken
  • Beheert en stroomlijnt bedrijfsprocessen in automatische workflows
  • Zowel te combineren met BizTrack, als met andere offerte- en administratiesystemen
  • Mogelijkheid om zowel automatisch als handmatig agendapunten aan te maken

Wilt u meer informatie?

Wilt u meer informatie over Triple S unlimited of één van onze diensten,
zoals onze functionele bouwstenen, onze aanpak en onze oplossingen?

Neem contact op